Validare aviz de insotire cu bonul de comanda

Comanda de achizitie emisa de cumparator ajunge instant in sistemul informatic al furnizorului, diminuandu-se considerabil timpul de raspuns/procesare comanda. Astfel evitandu-se intarzierile ce pot interveni pe parcursul trimiterii unei astfel de comenzi printr-un email sau telefonic.

Avizul de expeditie este documentul care insoteste marfa in momentul livrarii de la furnizor la cumparator. Prin intermediul aplicatiei eInvoicing, informatiile referitoare la cantitati si preturi din comanda de achizitie sunt preluate automat in avizul de expeditie. Campurile aferente cantitatilor sunt editabile, astfel ca persoana care efectueaza expeditia poate corecta/completa avizul cu cantitatile ce se afla in teren, inainte de livrarea catre cumparator. In ceea ce priveste preturile, acestea sunt preluate automat din comanda de achizitie, deci din sistemul cumparatorului si nu pot fi modificate, evitand astfel eventuale neconcordante intre preturile din sistemul informatic al celor doua parti.

In plus, solutia identifica comenzile din aplicatia de eInvoicing  pentru care nu s-au emis inca avizele aferente in timpul prestabilit si notifica cumparatorul si furnizorul cu statusul validarii, de exemplu comanda fara aviz.

Detalii eInvoicing – aici >>

 

Socializam si pe: