Prin sistemul de facturare si transmitere electronica a facturilor, procesul de corelare al informatiilor financiare din facturile emise cu cele din comenzile de achizitie, respectiv cu informatiile din notele de receptie si avizele de expeditie ale marfurilor, este complet automatizat. Aplicatia eInvoicing permite verificarea automata a cantitatilor inscrise in facturi si le compara cu cele din notele de receptie.

In functie de politica interna, in procesul de verificare si validare facturi se poate accepta o marja de eroare de o valoare prestabilita sau de un anumit procent din valoarea totala a facturii. Aceasta toleranta acopera cazurile in care preturile din facturi difera de cele din sistemul contabil din cauza numarului de zecimale: 2, 3 sau 4 zecimale.

Solutia eInvoicing faciliteaza toate etapele procesului prin tehnologia pe care o ofera in a capta, a valida, a calcula si a trimite factura corecta direct la plata, fara a fi nevoie de interventia resurselor umane sau aprobare, daca se incadreaza in toleranta acceptata. In cazul in care diferentele depistate automat nu se incadreaza in valoarea corespunzatoare, factura este directionata automat catre furnizorul care a emis-o pentru actiuni de corectie ce se impun.

Detalii eInvoicing – aici >>

Socializam si pe: