Sfaturi pentru implementarea cu succes a unui sistem de document management

Inaintea implementarii unui sistem de document management, tineti cont de urmatoarele sfaturi:

1. Clarificati importanta implementarii
Prezentarea avantajelor unui sistem de document management angajatilor care urmeaza sa il foloseasca este o modalitate excelenta de a elimina orice reticenta la implementarea acestuia.

2. Alocati resurse de timp pentru instruirea personalului
Chiar daca solutia implementata este usor de invatat si de utilizat, prezentarea ei impreuna cu o serie de informatii si sfaturi, va asigura o productivitate ridicata inca de la prima utilizare.

3. Beneficiati de suportul furnizorului dumneavoastra.
Indiferent cat de bine veti ajunge sa cunoasteti solutia de document management este esential sa stiti ca va puteti baza pe suportul furnizorului acestei aplicatii, iar asta inseamna sa va asigurati ca serviciul de asistenta clienti pus la dispozitie de catre furnizor este unul bine instruit si disponibil in situatii critice.

Socializam si pe: