De ce sa folosesti publicitatea de tip Transpromo?

Publicitatea transpromotionala sau “transpromo” se refera la imprimarea mesajelor publicitare pe documente precum facturi, extrase de cont sau informari ce se trimit cu frecventa ridicata clientilor unei companii.

In ultima perioada, tot mai multe companii se concentreaza pe sporirea vanzarilor si pe reducerea costurilor. Grija pentru mentinerea clientilor existenti si pentru crearea de produse si servicii personalizate, au dat nastere unei noi strategii de marketing personalizat.

Acest tip de marketing ofera oportunitati de cresterea vanzarilor prin oferirea de produse si servicii complementare celor achizitionate deja de clientii companiilor, comunicate intr-o singura corespondenta, adaptata la nevoia fiecarui client, fara a fi nevoie de o campanie separata de publicitate care ar genera costuri suplimentare. Beneficiile suplimentare ale acestei abordari constau in flexibilitatea de segmentare a publicului tinta si in rata de citire a continutului mesajului, mult mai mare comparativ cu cea a unui flyer clasic.

Astfel, corespondenta transpromo inseamna de fapt mesaje adaptate la preferintele individuale ale clientilor, avantajul acestei abordari vazandu-se in cifre, conversia in vanzari fiind vizibil mai mare comparativ cu o campanie de publicitate cu mesaj generic, organizata pe o baza de clienti filtrata in prealabil.

Socializam si pe: